Het bewijs van wat we bedenken

vidaXL– ‘Groots leven voor weinig’. De internationale online retailer bekend als prijsgunstige en uitgebreide aanbieder van o.a. meubelen, sport- en huis & tuinartikelen- heeft ons de bouw van fase 4 gegund. Eén van de uitdagingen uit het tendertraject was het invullen van de planning. In het bijzonder het gereed krijgen van de eerste twee warehouses. Vroegtijdig de verbinding aangaan met essentiële disciplines en hen meenemen in ons gedachtengoed, is de sleutel geweest tot het succes. 

“Van der Heijden toonde vanaf het eerste moment een nauwe betrokkenheid bij het project, door mee te denken in oplossingen en verbetervoorstellen aan te dragen. Gebaseerd op planning, kosten, professionaliteit en betrokkenheid hebben we Van der Heijden de opdracht gegund voor dit uitdagende bouwproject.”
– Willem Huvenaars Technisch Projectmanager vidaXL.

 

De Case Study voor vidaXL vind je hier: Case Study vidaXL fase 4

Het distributiecentrum zelf heeft een vloeroppervlak circa 141.000 m2, waarvan 4.750 m2 aan kantoorruimte. Deze fase wordt verbonden aan fase 3, door middel van een logistieke brug.

Zowel het ontwerp als de begeleiding van dit project wordt verzorgd door DENC.

Belofte wordt bewijs door onder andere de nauwe relatie met onze partners.

Ferry Verstappen, Commercieel manager Van der Heijden

Ferry Verstappen

Commercieel directeur

031 (0) 486 46 18 55 fverstappen@vd-heijden.nl